fredag 11 november 2011

resumé

Mycket har hänt. Varken tid eller ork har funnits till att skriva ner något. Jag försöker sammanfatta det lite kort.
- Vi var i Hoi An och Da Nang.
16 timmars bussresa för att komma dit, men Hoi An var verkligen otroligt fint, så det var det värt. Dessutom har jag märkt att jag blivit mer härdad när det gäller resetider, eftersom våra buss-och bilresor har varit här har varit så långa.

- Min käre far var och hälsade på.
Fantastiskt mysigt att ta en paus från trekronorsnudlarna. Lite extra lyx och pappakramar gör susen för humöret.

- Den sedvanliga magsjukan var och hälsade på den med.
Låg död i fyra dagar men efter en kur på extrasupereffektiv vietnamesisk antibiotika så var jag på benen igen.

- Vi var i Saigon med lärarna och några av barnen som skulle ställa upp i Vietnam's got talent.
De sjöng bland annat en duett ur Fantomen på Operan och gjorde ett rollspel, och några gick vidare till nästa omgång! Vi får se hur det går. Duktiga är de i varje fall.

Cykeltur i Hoi An

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar